Re: Intel i AMD vs UltraSparc, Alpha, MIPS itp

Autor: Maciej Kościowski (MK_at_fr.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 17:51:41 MET DST

> Itanium i McKinley to nie Alph-y.

Źle to napisałem. Miałem na myśli, że z procesorów opartych o architekturę
RISC Alpha uchodziła do niedawna za najszybszą, a obecnie za taki uchodzi
Intel Itanium. Powinienem napisać: Alpha uważana była do niedawna za
najszybszą, a obecnie za najszybszy uchodzi Itanium.

Pisałem to o 3 w nocy:-) Sorry za pomyłkę.

Pozdrawiam,

MK