Biurka pod sprzęt

Autor: Tomasz Lisowski (jtlis_at_pf.NOSPAM.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 12:18:53 MET DST

Może to i trochę OT, ale tylko trochę :-)

Mam komputer z monitorem 19", drukarką HP 710C i skanerem Plusteka.
Przybędzie też drugi komputer (monitor 17"). Myślę o zagospodarowaniu
przestrzeni pod oknem (około 2,40 m). Byłem w kilku sklepach meblowych i nie
mogłem znaleźć niczego zadowalającego. Albo brakuje miejsca na skaner czy
drukarkę, albo wnęki na te komponenty porozkładane tak, że musiałbym dodawać
kable przedłużające. Były też takie modele, gdzie wnęka na skrzynkę
komputera nie miała otworów z tyłu (jak wyprowadzić kable???). Odnoszę
wrażenie, że producenci mebli pod zestawy komputerowe w ogóle nie mają
pojęcia, jakie sa wymagania pod takie zestawy, albo ograniczali zastosowanie
dla skrzynki + monitor 15", zapominając o pozostałych urządzeniach
peryferyjnych.

Czy ktoś znalazł mebel, z którego jest zadowolony? Jeżeli tak, bardzo proszę
o namiary na producenta. Jeżeli nic się nie znajdzie, chyba będę zmuszony
samemu rozrysować projekt i dać stolarzowi do wykonania :-(

Pozdrawiam
Tomek