Re: Biurka pod sprzęt

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 12:39:03 MET DST

Tak, ja mam biurko jakie chciałem miec. 120 x 79 cm
Jest głębokie bo mam 17" (50 cm gł) na blacie.
Do tego jest wnęka na komp po lewej (25x50 cm), ma 1/2 z tyłu wolne (trochę
na dole trochę na górze, na kable). Nad nią szyfladka na pierdoły. No i
"wysuwana klawiatura" - ale obok niej zmieści się jeszcze kilka płyt cd,
kawa... No a na blacie mam moniś, skaner, subwoofer Szajsunga, 3 boxy z cd,
myszkę i miejsca dosyć sporo. Dla mnie bomba.
A kupiłem toto w Prakrikerze - jak ostatnio byłem jeszcze sobie stało. Mieli
do tego nawet nadstawkę, ale nie wlazł by mi monitor pod nią (o 1 cm
dosłownie).

eMKa