Re: FireWire i kamera Sony TRV-340

Autor: Remek (rew_at_simple.com.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 12:19:49 MET DST

Użytkownik "A&W Jedynak" <jedynak_at_post.pl> napisał w wiadomości
> Otóż karta FireWire nie widzi ww. kamery. Karta jest na układzie NEC-a,
> system W2K wykrywa kartę bez problemów, natomiast sama karta nie widzi
> kamery. Jest na to jakichś sposób? Czy pozostaje tylko wymiana karty?
Jesli
> tak, to na jaką?
> Pozdrawiam
> AJ

Zerknij na alt.pl.rec.videokamery

Ja miałem podobny problem ponieważ miałem zmienione rozszerzenia plików no i
kartę w złym slocie.
1. Zmień slot PCI
2. Sprawdź nazwy plików
C:\WINNT\INF\msdv.inf (może być: msdv.inf.bak)
C:\WINNT\INF\msdv.pnf (msdv.pnf.bak)
 po zmianie nazw znalazł kamerę.

Remek

WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/