Re: Biurka pod sprzęt

Autor: ponadtuzin (ponadtuzin_at_o2.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 22:01:05 MET DST

Ja natomiast polecę Ci biurka Forte, tylko te biurowe, z duuużymi blatami (naprawdę
głębokie). Kiedyś się najeździłem za biurkiem, miałem na zamówienie robić, ale w oko
mi wpadło moje biureczko z Forte. Z prawej szuflady, środk miejsce na klawisze, z
lewej szafka. Dokupiłem sobie jeszcze narożnik i: na biurku mam monitor 17", duże
głośniki, drukarkę, 2 stojaki na krążki i dużo miejsca do pracy, na narożniku
skanerek, pod jednostka centr. i jestem b.zadowolony. Do tego dobrze wyprofilowany
skórzany fotelik i nie czuję w krzyżu całonocnego siedzenia przed kompem ;) Oto mi
właśnie chodziło!
Pozdrawiam!