Re: Biurka pod sprzęt

Autor: const (koder_at_toya.net.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 13:04:14 MET DST

"Tomasz Lisowski" <jtlis_at_pf.NOSPAM.pl> wrote in message
> Może to i trochę OT, ale tylko trochę :-)
>
> Mam komputer z monitorem 19", drukarką HP 710C i skanerem Plusteka.
> Przybędzie też drugi komputer (monitor 17"). Myślę o zagospodarowaniu
> przestrzeni pod oknem (około 2,40 m). Byłem w kilku sklepach meblowych
i nie
> mogłem znaleźć niczego zadowalającego. Albo brakuje miejsca na skaner
czy
> drukarkę, albo wnęki na te komponenty porozkładane tak, że musiałbym
dodawać
> kable przedłużające. Były też takie modele, gdzie wnęka na skrzynkę
> [...]

ja sobie kupilem i faktyczie okazalo sie beznadziejne, wszystko zalezy
czy czesto
zalgodasz do kompa ja tak wiec nic sensownego w sklepach nei znajdziesz

rozwiazanie: zamowic stolarza, robisz rysunki, wybierasz kolor i wsio
mam zajebiste biurko z blatem 3,20x1,20 pod spodem kupa miejsca
na skanery, drukarki i co tylko sobie wymysle

1 wada: to moze troche kosztowac:(

ale lepiej raz a porzadnie:)