Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.

Autor: Virus (pawelsz100_nospam_at_interia.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 14:24:20 MET DST

To normalne że sprzedawcy chcą jak najwięcej zarobić.
Widziałem komputer który, nie dość że miał chyba z 4 plomby to jeszcze karty
były zalane sylikonem !! Oczywiste jest że komputer jest twój i masz do
niego pełne prawo (jeśli płaciłeś gotówką). Ktoś pewnie potraktował
komputery jak telewizory i założył pląbę, ale nikt nie pomyślał że do
telewizora raczej nowego elementu nie włożysz i tak zostało. To właśnie daje
koleją okazję do zarobienia pieniędzy. Gdy są plomby, a chcemy zamonotwać
nowy element do komputera to w ostateczności serwis powinien to zrobić
bezpłatnie. Wg. mnie sprawa nadaje się do sądu ale nie jestem prawnikiem i
nie mogę przewidzieć jej końca :)

Moja rada jest taka: Nie kupujcie komputerów z pląbami, a gdy ktoś się nie
zna na kompach to radzę do sklepu wziąść znajomego, który się na nich zna.
Oczywiście to rada dla indywidualnych urzytkowników.

<pozdrawiam>
<Virus>