SDI + Tv Tuner ....zagadka

Autor: Marcin - (redox_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 14:21:08 MET DST

Witam

Mam kompa z sdi i do tego tuner prolinka . full opcja ,stereo nicam ....
kiedy mam zalaczonego sdi to jak wlaczam tv jest OK jednak gdy wlaczam radio
z tunera to wlacza sie ono na 3 sek. a potem sie wylacza samoczynnie. Jesli
nie mam sdi zalaczonego wszystko dziala OK. W chwili zalaczenia sdi ...radio
gasnie (wylacza sie). Co do kompa to jest to juz drugi na ktorym tym sie
bawie (wczesniej celek 633 obecnie amd duron 1200). Po moich wnikliwych
testach doszedlem do wniosku ze to tuner tv/radio cos "nie wspolpracuje z
sdi" a moze odwrotnie :)) ale co ma dzwiek z tunera do sdi z internetem ??
Chodzi mi po glowie ze to jakies fale (fm i te sprawy) ale na tym sie nie
znam.

Bede wdzieczny za potencjalne proby rozwiazania mojego problemu.