Re: Konia z rzędem dla tego, kto rozwiąże mój problem (może nawet kasa :-) )

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 17:35:11 MET DST

> Nie
> pomogło formatowanie i ponowna instalacje żadnego systemu (95,98,98SE).
> Dzieje się tak nawet na czystym Windows'ie. Przed instalacją wyjąłem z
kompa
> wszystkie możliwe bebeszki (muz, sieć, TV),

Nie do konca rozumiem: wyjales muze, a jednak zeby nawiazac polaczenie
musisz muze wlaczyc????
Czy masz zainstalowane VIA 4 in 1????

Wg mnie jest to konflikt sterow do karty dzwiekowej lub przerwan/ustawien
portow dzwieku i modemu albo plyta glowna nawala.
Co proponuje:
1. Ustawienia w biosie na default.
2. Wyjecie muzy z PC i puscic bez niej - na defaultowych ustawieniach.
Wczesniej poczywiscie odinstalowac stery do niej.
3. Format c: i od nowa - bez muzycznej karty zainstaluj + najpierw 4 in 1, +
pozniej stery do grafy. Nie instaluj najpierw zadnych winampow ani zadnego
dodatkowego softu. Sprobuj sie polaczyc.
Oczywiscie te kroki zastosuj kolejno - jezeli 1 nie pomoze, to 2 i td.

4. Banalnie proste: na czas kombinacji wylacz glosniki przyciskiem POWER
zeby ci muzyka nie przeszkadzala :-)

Napisz dokladniej: czy zawsze musisz wlaczac TYLKO Winampa, czy tez np.
"odtwarzacz CD" czy Media Player???
A co jezeli zamiast muzy wlaczasz film divx np. z VPlayera???
Napisz wiecej - bo to ciekawe - w zyciu takiego czegos nie widzialem :-)

No i ostatnie podejrzenie: moze podpadles ostro albo w domu komus, albo
sasiadowi, albo hackerowi jakiemus - masz trojana czy jakis taki sofcik,
ktory cie zmusza do sluchania muzyki :-) Moze np. powiedziales kiedys corce,
ze ona nie moze sluchac ciagle muzyki zaglosno - a ona sie troche wqrzyla
:-)))???? To tylko zarty, ale kazdy zart ma w sobie odrobine .... zartu :-)