Re: małe lamerske pytanie

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 17:39:02 MET DST

> mam problemy ze skonfigurowaniem outlooka. Nie wiem jaką nazwę hosta
wpisać w
> ustawieniach.

KOLEGO!!! To brzmi dokladnie tak, jakbym przyszedl do SZPITALA i powiedzial:
"Mam problem z samochodem. Pomozcie, bo nie wiem jak go rozwiazac...."
Poczytaj Netykiete, poczytaj strone www.NieTaGrupa.prv.pl i zrozum o czym
mowie, bo tu ludziska zaraz wyzywac zaczna....
Swoja droga jak potrzebujesz pomocy - napisz do mnie na priv - nie bede
upierdliwy i pomoge, ale musisz wytlumaczyc o co biega. Albo zadaj pytanie
na STOSOWNEJ grupie. Poczytaj powyzsza stronke - w przyszlosci ona ci
pomoze...