Konia z rzędem dla tego, kto rozwiąże mój problem (może nawet kasa :-) )

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 17:12:03 MET DST

Witam.
    Męczę się już z tym problemem od długiego czasu i jeszcze nie znalazł
się taki, co znalazłby remedium na moją bolączkę. A moj problem jest
następujący:

Mam SDI i żeby z niego korzystać, musi być włączona na kompie muzyka (np.
Winamp). Jeśli nic nie gra, SDI nie nawiąże połączenie. Jeśli już nawiązało
połączenie z włączoną muzą i muze sie wyłączy, SDI przestaje przesyłać dane
i internet staje.

Nie jest to problem SDI, bo na kompie mojej siorki wsio działa OK. Nie
pomogło formatowanie i ponowna instalacje żadnego systemu (95,98,98SE).
Dzieje się tak nawet na czystym Windows'ie. Przed instalacją wyjąłem z kompa
wszystkie możliwe bebeszki (muz, sieć, TV), bo pomyslalem, że jakiś
niewidoczny konflikt, ale niestety to też nie pomogło.

Jestem z deka zdesperowany, bo nie moge w pełni korzystać z SDI (radio
internetowe, rozmowy głosowe), a grające teraz cicho muzyczka bynajmniej nie
poprawia mi nastroju. Ktoś potrafi mi pomóc?

AMD K6-2 350MHz (teraz @400)
Gigabyte GA-5AA
128MB RAM 133MHz
IBM 15GB