Re: Intel 740

Autor: ZoLT (mario_at_niespamuj.mikule.net)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 17:44:00 MET DST

Użytkownik Konrad May-Gizynski napisał:
> A jaka to pyta glowna (na jakim chipsecie)?

Płyta Fic CP11-Z na intelu 440ZX

Najwyrażniej karta jest uszkodzona:-( choc miałem nadzieje że jednak
nie, otóż do tej pory komp smigał, nagle awaria dysku twardego
wymieniłem dysk twardy a tu karta graficzna.... 2 padniete urządzonka
naraz i troszke niechciało mi sie w to wierzyć, probowalem przetestowac
ta grafe na moim sprzecie i komp wogule sie nie zgłasza.
sprawdzałem takze zasilacz jak radził kolega Zbigniew Kiszkiel jest
wporządku.
Załaczyłem knoppixa ( taki linux oparty na debianie na plycie bootujacej
zawierający pełny system nie wymagający instalacji ) dochodzi do momentu
wykrywania grafy i efekt tak jak 98 grafa sie wyłacza choć komp chodzi
dalej. Mógłbym jescze spróbować zainstlowac na tym kompie linuxa by
dokładnie sprawdzić w czym problem ( w windowsie za dużo nieda się
sprawdzić poza testowaniem kolejnych wersji driverów :-) ale to już jest
bezcelowe.
Pozdrawiam