Re: Konia z rzędem dla tego, kto rozwiąże mój problem (może nawet kasa :-) )

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 01:07:37 MET DST

> Nie do konca rozumiem: wyjales muze, a jednak zeby nawiazac polaczenie
> musisz muze wlaczyc????

Dokładnie tak

> Czy masz zainstalowane VIA 4 in 1????

Moja płyta jest na Ali, nie na VIA, więc to odpada

> [...]
> portow dzwieku i modemu albo plyta glowna nawala.
> Co proponuje:
> 1. Ustawienia w biosie na default.
> 2. Wyjecie muzy z PC i puscic bez niej - na defaultowych ustawieniach.
> Wczesniej poczywiscie odinstalowac stery do niej.
> 3. Format c: i od nowa - bez muzycznej karty zainstaluj + najpierw 4 in 1,
+
> pozniej stery do grafy. Nie instaluj najpierw zadnych winampow ani zadnego
> dodatkowego softu. Sprobuj sie polaczyc.
> Oczywiscie te kroki zastosuj kolejno - jezeli 1 nie pomoze, to 2 i td.

Wszystkiego juz próbowałem :( niestety...

> 4. Banalnie proste: na czas kombinacji wylacz glosniki przyciskiem POWER
> zeby ci muzyka nie przeszkadzala :-)

Już sam fakt, że MUSI grać, jest denerwujący. Poza tym zabiera to moc
obliczeniową mojego leciwego proca

> Napisz dokladniej: czy zawsze musisz wlaczac TYLKO Winampa, czy tez np.
> "odtwarzacz CD" czy Media Player???

Moze, to byc winamp, moze byc media player. Jednak przy odtwarzaniu
odtwarzaczem CD nie uzyskuje połączenia

> A co jezeli zamiast muzy wlaczasz film divx np. z VPlayera???
> Napisz wiecej - bo to ciekawe - w zyciu takiego czegos nie widzialem :-)

Net chodzi z divx'em

> No i ostatnie podejrzenie: moze podpadles ostro albo w domu komus, albo
> sasiadowi, albo hackerowi jakiemus - masz trojana czy jakis taki sofcik,
> ktory cie zmusza do sluchania muzyki :-) Moze np. powiedziales kiedys
corce,
> ze ona nie moze sluchac ciagle muzyki zaglosno - a ona sie troche wqrzyla
> :-)))???? To tylko zarty, ale kazdy zart ma w sobie odrobine .... zartu
:-)

 wszystko odpada ;)

Dzieki,
pozdrawiam