Pamieci Kingston; karta graf.

Autor: Konlin (konlin_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:27:06 MET DST

Witam!

  Czym wlasciwie roznia sie pamieci Kingstona od reszty? Bo sa
znaczaco drozsze. Pytam bo do nowego sprzetu zamierzam kupic 512 MB i
chcialbym juz miec porzedne rzeczy w srodku. Co mi to da poza wiele
znaczaco lzejszym portfelem?
I jeszcze jedno - bede pewnie potrzebowal nowej karty graficznej. Co
wybrac? Gral nie bede prawie wcale, a jesli juz to w jakiegos UT lub
Fallouta wiec nie chodzi mi o bajery. W zasadzie wystarczylaby mi
pewnie najtansza z cennika ale chcialbym uniknac sytuacji, kiedy okaze
sie za 20 zl wiecej moglem miec cos znacznie lepszego. Teraz mam TNT2
M64 32 MB i naprawde nie narzekam ale kupowanie teraz tej karty to juz
chyba przesada, prawda?

Pozdrawiam

--
K.O.N.L.I.N.
   Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,