Re: Pamieci Kingston; karta graf.

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 12:19:29 MET DST

Uzytkownik "Konlin" <konlin_at_go2.pl> napisal w wiadomosci
> Witam!
>
> Czym wlasciwie roznia sie pamieci Kingstona od reszty? Bo sa
> znaczaco drozsze. Pytam bo do nowego sprzetu zamierzam kupic 512 MB i
> chcialbym juz miec porzedne rzeczy w srodku. Co mi to da poza wiele
> znaczaco lzejszym portfelem?

Powinno Ci to dac wieksza stabilnosc i przewidywalnosc zachowania sprzetu
jako calosci, a poza tym mozliwosc pracy z parametrami wyzszymi niz
standardowe.
Nie jest jednak niepodwazalna regula, ze Kingstone=cacy, a NoName=be.
Z tych Kingstonów, którym mialem okazje sie blizej przyjrzec, najlepsze
wrazenie zrobily na mnie te na kosciach Samsunga, a najgorsze te na ukladach
Nanya.

Rozwiazanie dla Ciebie to Radeon 7000.

Pozdrawiam,
Arkhan.