Gigabyte 7VRXP i FSB - czegos nie kumam

Autor: Konlin (konlin_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:27:16 MET DST

Witam!

  Poniewaz ostatnio prawie zdecydowalem sie na topicowa plyte (wacham
sie jeszcze miedzy nia a Chaintechem APOGEE 7VJL - kto za a kto
przeciw?) ale przeczytalem ostatnio na grupie cos, co wprawilo mnie w
gleboka zadume. Otoz 7VRXP jest na chipsecie KT133, ktory, jak wynika
z watku "VIA KT133 ------KT133A ??????" obsluguje szyne na 100MHz.
Tymczasem w watku "Kto wie jak ustawic aby nie zepsuc ;-)" czytamy:

> Zgadza się...

Moje pytanie - po co zmieniac ze 100 na 133 skoro plyta i tak dziala
na 100 MHz?
I jeszcze jedno pytanko - gdzie we Wrocku mozna kupic Athlona 1800+ w
wersji BOX? I jeszcze jakies proste (chodzi o wyglad) i w miare dobre
obudowy? Widzialem kiedys chyba w Genie ale nie jestem pewien.
Pzdr

--
K.O.N.L.I.N.
   Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,