Re: Pamieci Kingston; karta graf.

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 23:42:08 MET DST

On 27 Sep 2002 18:27:06 +0200, konlin_at_go2.pl (Konlin) wrote:

>Witam!
>
> Czym wlasciwie roznia sie pamieci Kingstona od reszty? Bo sa
>znaczaco drozsze. Pytam bo do nowego sprzetu zamierzam kupic 512 MB i
>chcialbym juz miec porzedne rzeczy w srodku. Co mi to da poza wiele
>znaczaco lzejszym portfelem?

Kingston stosuje tylko najlepsze chipy, testuje moduly przed
wypuszczeniem (przynajmniej tak sie chwali) i samo wykonanie -
materialy i montaz sa na bardzo wysokim poziomie.
W ostatniej partii przyszly moduly jednostronne 256MB 7ns na chipach
NANYA - ludzie rozebrali w pare godzin. Az przyjemnie bylo na te
pamieci popatrzec. Potem na widok M-Teca czlowiekowi sie robi
niedobrze.

Pozdrawiam

oVo