Re: Pamieci Kingston; karta graf.

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 20:10:36 MET DST

> To dla mnie zdecydowanie za duzo, chce cos do 200 zl. Jak nie znajde to
> wezme wspomniana TNT2 M64, mi styka a kosztuje chyba 140 zl.

i zrobisz OGROMNY blad !!!
jak masz malo kasy to poszukaj czegos uzywanego - za 200zl spokojnie kupisz
jakiegos firmowego GF2 MX lub MX400 - tylko kupuj od takich osob ktore
zgadzaja sie na sprawdzenie karty przed zakupem !!!
albo zerknij tu (jak chcesz nowke i z gwarancja)
tylko najpierw dowiedz sie czy to pelny MX a nie jakas MX200 - bo w opisach
w tym sklepie czasem sa niezle banialuki !!!

pozdrawiam