Re: Cicha obudowa.

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 14:31:29 MET DST

Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" napisał:

> Bede lekko zlosliwy i rzuce w takim razie linkiem by
> zrobic Ci zamet w glowie, popatrz sobie na to:
> http://www.task.com.tw/tk3800.htm
> http://www.task.com.tw/tk6500.htm
> http://www.task.com.tw/tk5500.htm

Jak dla mnie "gadżeciarstwo" na maksa. Zero z tego pożytku (no może
poza monitoringiem temp). Ale te wysuwane szufladki i pułeczka na
kompakty to nic innego jak "śmiech na sali". Niedawno widziałem
obudowę z wbudowanym agregatem chłodniczym za 18.000 zł. Nie wiem kto
to kupuje? Maniacy?

> http://www.task.com.tw/tk450.htm

No... już coś lepszego, choć elegancją nie grzeszy.

Pozdrawiam,
Sniper