Re: Cicha obudowa.

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 19:42:10 MET DST

benek wrote:
> [...]
Jest, jest nawet gorzej.

> co powiedziec - dzisiaj ogladalem i nawet "macalem" obudowy firmy
> ANTEC http://www.antec-inc.com/
Hue hue. Tak z ciekawosci gdzie je macales ? - w sensie lokalizacji
sklepu z nimi oczywiscie ;-)

> powiem 1 przy nich Codegen, ModeCom itp to tragedia - ponury zart
> producentow :-(
Mnie tego pisac nie musisz

> teraz wiem jaka obudowe sobie kupie w niedlugim czasie :-)
Hue hue. Bede lekko zlosliwy i rzuce w takim razie linkiem by zrobic Ci
zamet w glowie, popatrz sobie na to:

http://www.task.com.tw/tk3800.htm

lub to:
http://www.task.com.tw/tk6500.htm

lub to:
http://www.task.com.tw/tk5500.htm

Niestety nie mam sladu pojecia kto w Polsce handluje obudowami Task,
sam mam starego, poczciwego BigTowera TASK TK-756 (to ten wyzszy
po prawej)
http://www.task.com.tw/tk450.htm

> BTW ogladalem tez zasialcze TruePower - fajne bo wentylatorki maja
> przezroczyte lopatki i widac co siedzi w zasilaczu :-)
Mile, ale moze o tym nie pisz, bo "wiesz kto" zacznie sie pienic ze nie ma
roznic w zasilaczach ;-) lub sie sprowadzaja do marketingu

> pozdrawiam
Wzajemnie

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and