Re: DVD - co polecacie???

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 14:41:14 MET DST

plitkin napisał(a):

> Odezwij sie jak wrazenia po sprawdzeniu...

dzisiaj wieczorem bede oglądał WaterWorld z Kostnerem.. zobaczymy jak
się sprawuje w "praniu" ;-)

> Bo wiesz: niektorzy nie kupuja cd-romu i DVD oddzielnie (mysle ze
> takich jest wiekszosc) lecz zadowalaja sie samym napedem DVD.
> Pozyczajac od kogos film DIVx, albo majac troche starszy PC z HDD
> np. 4,3 GB niewiele filmow mozna przetrzymac na HDD, wiec
> pozostaje cd-r jako nosnik, do odczytu ktorego potrzebujemy
> wlasnie cd-romu, funkcje ktorego spelnia naped DVD w komputerze

rozumiem, ale żeby w opisie DVD pisać, że do DivX jest super to troche
śmieszne ;) Ja zawsze zrzucam Divxa na hdd, z plyty sie czesto zacinaja
a moj poprzedni cdrom (asus) tak glosno chodzil, ze cala obudowa
drgala!)

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_            GG #1798800