Re: Cicha obudowa.

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 22:08:05 MET DST

Sniper wrote:

> Jak dla mnie "gadżeciarstwo" na maksa.
Na maxa ?? Przesadzasz... Przezroczyste panele sa tylko "opcja"

> Zero z tego pożytku (no może
> poza monitoringiem temp). Ale te wysuwane szufladki i pułeczka na
> kompakty to nic innego jak "śmiech na sali".
Tylko w modelu 5500. Zreszta te szufladki pozwolilyby na uporzadkowanie
balaganu w okolicy komputera co poniektorym :)

Krytykowac krytykujesz, a nie chyba nie spojrzales ze przyjrzales sie ze
model 6500 przewiduje podlaczenie 8 urzadzen 3 1/2 cala, na dodatek
z mozliwoscia zamocowania wentylatorow chlodzacych je...

3800 z kolei oferuje 5 urzadzen 5 1/4 cala z mocowaniem ich w stylu
Enlighta na szybkozlaczki... Pozostale miejsce na sprzety 3 1/2 cala
tez moze byc chlodzone...

Jak ktos musi zainstalowac pare HDD typu "piekarnik" to jest dosc
powazna zaleta. A to ze one maja lekko bajerancki wyglad to detal.
Licza sie mozliwosci rozbudowy.

> No... już coś lepszego, choć elegancją nie grzeszy.
Ale jest w miare funkcjonalne i ma mase wolnego miejsca w srodku.

> Pozdrawiam,
Wzajemnie

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and