Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 14:31:52 MET DST

> producent ma WKALKULOWANE takie koszty w swoja dzialalsnosc, tam stado
> analitykuf wyliczalo te 3 lata gwarancji

> koszt teraz 40GB jest taki sam dla producenta jka 10GB przed rokiem - to
> jest koszt staly

Więc można będzie taniej kupić dysk czyli łatwiej będzie nabywać nowsze
dyski do kompa. Ech apetyt rosnie wraz z jedzeniem.
Jak miałem dysk 330MB to był Win3.1 plus parę gier _najwyżej_ kilku
dyskietkowe, (czasy DOOM 1 i2)
potem 800MB - win95 plus gry klilkunast dyskietkowe lub ew CDripy.(czasy
Quake1)
1,6 GB - win98 plus parę full installi gier CD (ok 150MB) (czasy Q2)
6,4 GB - juz win98 potem SE plus już coś większego (czasem Divx)(czasy Q3)
teraz 40GB WinXP+98 Divxy, MP3 plus co tam jeszcze (czasy hmm...
dzisiejsze?)

:)