Re: Tania karta graficzna

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 14:31:40 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> LOL zeby wymieniac GF256DDR na GF2 MX400 :>>>

Może ty wymieniasz karty "w ciemno", bo inni powiedzieli, że są dobre.
Niestety ja należę do takich, którzy najpierw dobrze przetestują, zanim coś
wezmą. Przy założeniu, że w wyniku moich testów miałem dużo lepsze osiągi
niż na poprzednim GeForce 256 DDR a zamiana kosztowała mnie jedynie 40 zł,
to nie miałem co się zastanawiać. Proste. Oczywiście ty będziesz się upierał
dalej, że źle zrobiłem, bo GF 256 jest wg ciebie lepszy.

> Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz. Wez sobie chocby specyfikacje
> Nvidii odnosnie tych trzech kart i je porownaj.

No tak, specyfikacje... dużo ich... tylko niestety nie zawsze zgodne z
realiami.
Równie dobrze możesz wziąć specyfikację kart GF 2 Ti i GF 4 MX 420 - wg nich
wynika, że ta druga jest wiele szybsza :-)

> Jak swistak siedzi za kieronica...

Najpierw wsadź do swojego kompa, przetestuj, to się przekonasz. Chyba bez
powodu nie zamieniałbym karty tak "dla jaj".

> Czy Ty czytasz co ja pisze?
> _GF2_mx400_to_ten_sam_chip_co_GF2_MX_jest_on_
> tylko_FIRMOWO_PODKRECONY_w stosunku_do_GF2_MX_.
>_Z_punktu_widzenia_technologicznego_to_takie_same_chipy_

No właśnie, czytaj samego siebie, potem ripostuj:

> 25MHz na GPU to zdecydowanie symboliczna ronica, szczegolnie gdy gf2 mx
> podkrecal sie do takiego samego poziomu bez problemu.

Chyba miałeś tu na myśli co innego... :-)

OK, z mojej strony EOT, bo i tak do niczego nie dojdziemy.

Pozdrawiam,
Sniper