Re: Tania karta graficzna

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 13:47:01 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl>, wrote in

> Chyba mało poparte realiami.

Udowodnij.

> Napiszę w ten sposób. Miałem kiedyś Rivę TNT, potem przesiadłem się na
> TNT 2 (bynajmniej nie M64, tylko full). Różnica w wydajności całkiem
> spora. Potem wpadł mi w łapki GF 2 MX (pierwszy model) - znowu spory
> skok. Zamieniłem go na GF 256 DDR - minimalny wzrost wydajności.

Roznice da sie dopiero zauwazyc w 1024x768x32

> Teraz mam GF 2 MX 400 64 MB na jednym kompie i MX 400 32 MB na drugim.

LOL zeby wymieniac GF256DDR na GF2 MX400 :>>>

> Obie są mocniejsze od poprzedniego 256 na DDR'ach.

ROTFL
Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz. Wez sobie chocby specyfikacje
Nvidii odnosnie tych trzech kart i je porownaj.

> A jeśli chodzi o grywalność, to przykład który już podałem wcześniej: 64
> MB i 32 MB w grze GTA3 robi OGROMNĄ różnicę.

Jak swistak siedzi za kieronica...

> Jeśli przyjrzysz się, jaką różnicę prędkości mają obecnie najmocniejsze
> układy NVIDII, to przyznasz, że 25 MHz, to sporo.

Poprostu powala, szczegolnie ze przy wolnych pamieciach te 25MHz
praktycznie nic nie daje.

> Tu się zgodzę. Tylko, że GF 2 MX 400 również można podkręcić.
> Zapomniałeś o tym?

Czy Ty czytasz co ja pisze?
_GF2_mx400_to_ten_sam_chip_co_GF2_MX_jest_on_tylko_FIRMOWO_PODKRECONY_w
stosunku_do_GF2_MX_._Z_punktu_widzenia_technologicznego_to_takie_same_chip
y_

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!