Re: Tania karta graficzna

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 14:48:54 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl>, wrote in

> Może ty wymieniasz karty "w ciemno", bo inni powiedzieli, że są dobre.

Skad taki pomysl?

> Niestety ja należę do takich, którzy najpierw dobrze przetestują, zanim
> coś wezmą.

ROTFL
I wyszlo Ci ze GF2 mx400 jest szybszy od GF256DDR :>>

> jedynie 40 zł, to nie miałem co się zastanawiać. Proste. Oczywiście ty
> będziesz się upierał dalej, że źle zrobiłem, bo GF 256 jest wg ciebie
> lepszy.

Przy zalozeniu ze obie karty maja ustawienia w/g specyfikacji Nvidii
GF256DDR bedzie szybszy od GF2 mx400. Nie zmienisz tego.

> No tak, specyfikacje... dużo ich... tylko niestety nie zawsze zgodne z
> realiami.

Jak bys poczytal to bys potem takich bzdur nie wypisywal.

> Równie dobrze możesz wziąć specyfikację kart GF 2 Ti i GF 4 MX 420 - wg
> nich wynika, że ta druga jest wiele szybsza :-)

To mnie teraz zabiles :) Jak Ty twierdzisz, ze w/g danych ze speycyfikacji
GF2 Ti bedzie wolniejszy od GF4 mx 420 to nic dziwnego ze wszylo Ci ze gf2
mx400 jest szybszy od gf256ddr...

> Najpierw wsadź do swojego kompa, przetestuj, to się przekonasz. Chyba
> bez powodu nie zamieniałbym karty tak "dla jaj".

Widzac co wyspujesz jest sklonny stwierdzic, ze kompletnie nie widzales co
robiles.

> Chyba miałeś tu na myśli co innego... :-)

NIe rozumiem co Ci nie pasuje.

> OK, z mojej strony EOT, bo i tak do niczego nie dojdziemy.

Proponuje zdobyc troche wiedzy na temat kart graficznych i ich wydajnosci
to moze wtedy do czego dojdziemy. Bo jak narazie tylko myslisz, ze cos
wiesz.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!