Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 18:00:09 MET DST

> O niczym to nie swiadczy.

Te¿ fakt ale to zani¿a statystykê i pozwala wyci±gaæ wnioski.

> Tak malo? No ja bym im nie dal wiec jak 25% bezawaryjnosc ;)

Nie popadajmy w skrajno¶ci. Gdyby tak by³o to ECS musia³by wydaæ fortunê na
serwisy co w rezultacie by siê nie op³aca³o. A robienie masówki nie na tym
polega.

> Bledne. Bo np taki /// Kaszpir /// trafil na sprawna K7S5A dopiero za _4_
> razem. W jego wypadku "usterkowosc" wynosi 75%.

Bywa :) Widocznie trochê siê namêczy³ z serwisami ale w rezultacie dosta³
swoj± wymarzon± czwart± sprawn± p³ytê. To siê nazywa pech! Ja mia³em
wyburaczon± p³ytê Shuttle i wcale nie wieszam psów ma tej firmie.

> Ich produkcji wengierskiej wynosila chyba 100%.

Podobno s± jeszcze sprawne... ja mam ich 60GXP ...niby mniej awaryjne ale to
siê ujawni "w praniu".

> Jest zrozumialy ale jest bledny. Obecne plyty ECS to istana lotera, mozna
> trafic na dobry egzeplarz jak i na wogle nei starujacy,

Loteria jest wszêdzie - mo¿na trafiæ ¼le lub dobrze.

> mozna tez miec
> uszkodzona plyte i nic o tym nie wiedziec (problemy K7S5A z magistrala
> 133MHz jak wlozysz durona to na 100MHz chodzi wyszystko ok i nawet nei
> wiesz ze asz plyte z wada)

No có¿ bywa... nie widzia³em czego¶ podobnego ale jestem w stanie uwierzyæ
na s³owo. Trzeba przyznaæ, ¿e akurat K7S5A nie nale¿y do udanych p³yt. To
siê zdarza nawet najwiêkszym. Przypomnij sobie hmmm.. Pentiuma 60. To by³
dopiero wynalazek!

tjd