Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 22:02:00 MET DST

"TJD" <tjd_at_klub.chip.pl>, wrote in news:ajgjbc$6gb$1_at_news2.tpi.pl:

> Te¿ fakt ale to zani¿a statystykê i pozwala wyci±gaæ wnioski.

Jakie wnioski? Wnioski juz sa dawno wyciagniete. Kupujac ECS'a albo
trafisz dobrze i bedziesz mial sprawna plyte, albo trafisz na wadliwy
egzeplarz i bedziesz mial duzo klopotow. Problem w tym ze duzo latwiej
trafic na walniety egzeplarz.

> Nie popadajmy w skrajno¶ci. Gdyby tak by³o to ECS musia³by wydaæ
> fortunê na serwisy co w rezultacie by siê nie op³aca³o. A robienie
> masówki nie na tym polega.

w/g ECS'a najwyrazniej tak wyglada. Wyglada na to ze maja wliczone w
koszty wszytskie te wlaniete plyty. Poprostu stawiaja na ilosc, a nie na
jakosc.

> Bywa :) Widocznie trochê siê namêczy³ z serwisami ale w rezultacie
> dosta³ swoj± wymarzon± czwart± sprawn± p³ytê.

No nie wiem czy tak do konca wymarzona. Zreszta nie bede sie wypowiadal na
niego.

> To siê nazywa pech! Ja mia³em wyburaczon± p³ytê Shuttle i wcale nie
> wieszam psów ma tej firmie.

A co to wogle za porownanie? Miales pecha trafiles nauszkodzona plyte
trzeba bylo sie udac do serwisu i ja wymeinic. Z ECS jest szczescie jak
trafisz na sprawa plyte. Jak nie widzsz roznicy miedzy oboma przpadakmi to
nie widze sensu dalszej dyskusji.

> Loteria jest wszêdzie - mo¿na trafiæ ¼le lub dobrze.

Widze, ze dalej nic nie rozumiesz. W loterii jest tez cos takiego jak
prawdopodobienstwo. Mam nadzieje ze to pomoze w zrozumieniu roznicy.

> No có¿ bywa... nie widzia³em czego¶ podobnego ale jestem w stanie
> uwierzyæ na s³owo.

Jest to akurat _najszczestszy_ problem z K7S5A.

> Trzeba przyznaæ, ¿e akurat K7S5A nie nale¿y do udanych p³yt.

Plyta sama w sobie nie jest zla. Problem jest w samej firmie i jej podjesc
do klienta i wypuszczanym sprzeciez fabryki.

> To siê zdarza nawet najwiêkszym. Przypomnij sobie hmmm..
> Pentiuma 60. To by³ dopiero wynalazek!

To byl blad konstrukcyjny. Ecs ma problem z kontrola jakosci swoich
produktow. Rozumiesz roznice?

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!