Re: Blokowanie komputera

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 18:03:30 MET DST

> Strasznie leniwe to forum-nikomu nie chce się odpowiedzieć bądz
skierować w
> inne miejsce jeżeli NTG a bardzo zalezy mi na rozwiązaniu problemu
bo nic
> nie mogę podłączyć do portów w komputerze.
> Po co to forum jak wszyscy tylkosię pytają a nikomu nie chce się
> odpowiadać????!!!

Witam,
Na początek należy się uzbroić w odrobinę cierpliwości. To nie jest
platny support działający 24h/dobę 7 dni w tygodniu tylko miejsce do
wymiany doświadczeń i pomocy wzajemnej. Powinienes jednak pamiętać
że nawet płatny supprt daje sobie minimum kilka godzin na reakcję i
trochę więcej na usunięcie usterki i nawet oni nie są jasnowidzami i
zadadzą czasem kilka pytań na które TRZEBA odpowiedzieć. Jednak Ty
oczekujesz pomocy i nawet nie jesteś uprzejmy odpowiedzieć osobie
która chciała Ci pomóc.Trzy posty w 4 godziny z irytacją na innych
na koniec nie wróżą Ci uzyskania odpowiedzi.

Wojtek