Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 03:04:09 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> wrote in message

> O niczym to nie swiadczy.

> Tak malo? No ja bym im nie dal wiec jak 25% bezawaryjnosc ;)

> Bledne. Bo np taki /// Kaszpir /// trafil na sprawna K7S5A dopiero za _4_
> razem. W jego wypadku "usterkowosc" wynosi 75%. W moim przypadku to bym
> pwoiedzial ze bedzie cos ok 50% ale wiele plyt moze miec ukryta wade o
> czym nizej.

> Ich produkcji wengierskiej wynosila chyba 100%.

> Jest zrozumialy ale jest bledny. Obecne plyty ECS to istana lotera, mozna
> trafic na dobry egzeplarz jak i na wogle nei starujacy, mozna tez miec
> [...]
Dokladnie ale pan TJD guuuputki jest i zapatrzyl sie w tego swojego ECSa ,
moze bedzie mial ze swoja plyta dziecko . ( a ja potwierdzam to co
powiedzial Krzysiek , u kumpla Athlon chodzil na 100 Mhz na 133 Mhz nie
chcial sie podniesc , problemy tez byly z instalacja windowsa , problemy tez
byly z aktualizacja Biosu )
Nie obraz sie TJD bo masz tez troche racji , ale problemow z plytami od ECS
jest bardzo duzo i nie mowie tego z przekory , ale z faktu , ze nie lubie
jak mi sie cos w kompie przepraszam za slownictwo " pierdoli " a ja nie wiem
od czego .

Arek