Re: tuner 2 ;)))

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 22:08:47 MET DST

"Marcin Sokołowski" <a600user_at_poczta.onet.pl> OdpowiedŸ na

> Przez pewien czas mialem PixelView Play TV Pak (nie wiem, czy to o ta
> karte chodzi ?) i uzytkowalem ja na P3/800 + 512 RAM + dysk UDMA100
> (7200) + Win2k + TnT2M64 oraz GF2Ti. Karta TV oczywiscie naklada
> ograniczenia przepustowosci i dlatego nie mozna nia grabowac wiecej, jak
> 384x288

To nie dlatego. Miałeś zaistalowane drajwery WDM, a VD, którym nagrywałeś
obsługuje tylko VFW. Trzeba używać softu pod DirectShow.

> (ewentualnie potem mozna bawic sie w skalowanie, blur i inne
> rzeczy, zeby osiagnac efekt interpolacji).
> Wiaza sie z tym 2 rzeczy:
> * jesli bedzie to animacja nieskompresowana (24bit),

Nie ma sensu używać trybu RAW.

> nieskompresowany.. czasem rwie. Kolejny problem jest taki, ze rzeczy
> nieskompresowane maja zazwyczaj WIELKIE dlugosci.. i tu klania sie
> Windows ze swoim ograniczeniem 2 GB dla pliku (a to bedzie 256 sekund

4GB, nie 2.

> w/g powyzszego streamu, co daje nieco ponad 4 minuty filmu). A wiec nie
> tedy droga,

Tak, trzeba używać NTFS.

> * jesli bedzie to animacja kompresowana, to szybkosc CPU ma decydujace
> znaczenie. Na swoim P3/800 dawalo spokojnie kodowac w locie do Indeo-5
> (100% jakosci) z opcja "quick". Polecam go, a potem przerobki np. do

MJpeg jest nieporównywalnie lepszy.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488