Re: tuner 2 ;)))

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 10:10:34 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu_at_tu.nie.ma> napisał w wiadomości

> To nie dlatego. Miałeś zaistalowane drajwery WDM, a VD, którym
nagrywałeś
> obsługuje tylko VFW. Trzeba używać softu pod DirectShow.

Nie wiem, co to Direct Show i przyznam, ze nie mialem czasu szukac
innego oprogramowania do tej karty. Zainstalowalem za to jedyny driver,
ktory byl na stronie producenta :-) Inne oprogramowanie
(PixelViewStation, czy jakos tak oraz Premiere) takze nie chcialy dac
wiecej; ponadto ktorys z nich nie dawal poprawnego wyjscia 24-bit, wiec
VD okazal sie najlepszy i tak na nim stanelo.
Ktory soft umozliwi wiec (jak piszesz: pod DirectShow) uzyskanie
wiekszego outputu na tej karcie ?

> 4GB, nie 2.

A probowales robic plik 2 GB pod FATem32 ? ;-)

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski