jaką płytę wybrać?

Autor: ernest (ernest_at_emergency.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 02:22:30 MET DST

Witam,

mam problem z wyborem płyty głównej do nowego komputera. W tych sprawach za
bardzo się nie orientuję. Proszę uprzejmie o poradę: czy kupić płytę Soltek
SL-75DRV5 za 420 zl czy Shuttle AK31-2 za 330 zl, a może dopłacić trochę
i kupić jakąś Abita lub Asusa? Ma pasować do procesora Athlon 1,8 XP. I
jeszcze jedno. Czy watro brać płytę ze zintegrowaną muzyką, czy lepiej
dopłacić i kupić oddzielną kartę? Słyszałem wiele opinii i nie mogę się
zdecydować.
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Ernest