Re: Skaner zamiast faxu??

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 01:57:25 MET DST

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> wrote

Poprzez program obslugujacy faks. W w98 jest gdzies na plycie instalacyjnej
program faksujacy WinFax Starter (czy tak jakos), w w2k - chyba jest opcja
faksowania w samym systemie.

> Jak duzo faksujesz - polecam wylacznie FAX!

Jak duzo faksujesz - polecam wylacznie PC! : )))))

> Bo:
> 1. Wkladasz kilkanascie stron i wysylasz za 1 zamachem

Chyba, ze potrzebuje faksowac dokumenty powstajace w PC.

> 2. Fax dziala niezaleznie od tego czy ci choruje aktualnie komputerm, czy
> nie...

Eeee, u mnie w firmie jeszcze zaden nie "zachorowal" : ))) Faks poza tym tez
moze "zachorowac" i nie ma calego urzadzenia, pecet caly raczej nie padnie
wiec mniejsza uciazliwosc.

> 6. Musisz miec drukare zeby wydrukowac przychodzace faksy.

Musi miec drukarke zeby wydrukowac dokument, ktory ma pojsc faksem wiec na
jedno wychodzi : ))))

> 7. Ale masz za to wygodniejsze przechowywanie/sortowanie. Natomiast jak
> padnie twardziel - wszystkie faxy umieraja (jezeli nie zrobisz BackUp).
Przy
> papierowych tego sie nie stanie.

Chyba, ze kupi tani faks, ktory bedzie drukowac blaknace z czasem dokumenty
:)

Jeszcze jedna uwaga:
Nie warto oszczedzac na programie faksujacym. Kilka razy probowalem
zadzialac z gratisami dolaczonymi do modemow i zawsze bylo zle - pozornie
proste i zarazem podstawowe czynności typu "daj sygnal faksu" czy wysylanie
z juz nawiazanego polaczenia (np po rozmowie) sprawialy moc problemow.
Skonczylo sie na WinFaxPro10 Symanteca ale to jest full wypas - interfejs
jak z Outlooka, genialnie rozwiazana administracja dokumentami, wektorowy
kreator wzorow graficznych faksow, zaawansowane backupowanie i odzyskiwanie,
wzorowa wspolpraca z kazdym modemem jaki mialem, integracja z email itd,
itd.
Jednym slowem - nie warto liczyc, ze mozna tanio opedzic faksowanie modemem
z bundlowym softwarem. Kiedy liczy sie niezawodnosc laczne wydatki siegna
cena faksu stacjonarnego za ok 1000 zlotych.

adam