Re: Jaka karta sieciowa do serwera ?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 02:13:49 MET DST

Użytkownik "mesio" <gregor_at_dresik.z.pl> napisał w wiadomości news:akdvn3$2sa$1_at_news.tpi.pl...
> Witam, mam juz raczej przykre doswiadczenie w stosunku do kart sieciowych
> ... padaja jak muchy, szukam solidnej i wytrzymalej karty sieciowej za
> rozsadna cene ... moze mi ktos cos polecic ?

Zastanów się dlaczego Ci te sieciówki padają jak muchy...
Nie słyszałem jeszcze aby najtańsze nawet sieciówki "padały"
same z siebie... Wiele firm nawet daje wieczną gwarancję
na nie bo własnie jest to kawałek sprzętu który trudno upalić.
Podejrzewałbym problem poza kartami. Uzywam kart różnych marek
(głownie najtańsze, takie po $5-10) i nie mam z nimi żadnego kłopotu.