Re: jaką płytę wybrać?

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 08:15:56 MET DST

> Proszę uprzejmie o poradę: czy kupić płytę Soltek
> SL-75DRV5 za 420 zl czy Shuttle AK31-2 za 330 zl, a może dopłacić trochę
> i kupić jakąś Abita lub Asusa? Ma pasować do procesora Athlon 1,8 XP. I
> jeszcze jedno. Czy watro brać płytę ze zintegrowaną muzyką, czy lepiej
> dopłacić i kupić oddzielną kartę? Słyszałem wiele opinii i nie mogę się
> zdecydować.

Z tych dwóch to polecałbym Ci Solteka, to jest naprawde świetna płyta.
Z dźwiękiem to jest tak: Jak ma być komp do biura to nie ma rozmowy, ale jak będziesz
chciał sobie pograć to radzę kupić np. SB Live 5.1. Jak nie słyszałeś jeszcze różnicy
(2 głośniki podłączone do zintegrowanej vs 5 głośników do 5.1) to Ci kapcie spadną z
wrażenia.

Pozdrawiam, Robs.