Re: jaką płytę wybrać?

Autor: caro13 (caro13.31_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 08:28:22 MET DST

Użytkownik "ernest" <ernest_at_emergency.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> mam problem z wyborem płyty głównej do nowego komputera. W tych sprawach
za
> bardzo się nie orientuję. Proszę uprzejmie o poradę: czy kupić płytę
Soltek
> SL-75DRV5 za 420 zl czy Shuttle AK31-2 za 330 zl, a może dopłacić
trochę
> i kupić jakąś Abita lub Asusa? Ma pasować do procesora Athlon 1,8 XP. I
> jeszcze jedno. Czy watro brać płytę ze zintegrowaną muzyką, czy lepiej
> dopłacić i kupić oddzielną kartę? Słyszałem wiele opinii i nie mogę się
> zdecydować.
> Z góry dziękuję za pomoc.
>
> Pozdrawiam
>
> Ernest

Moim zdaniem lepiej dopłacić. Płyta jest bazą dla pozostałych urządzeń i jak
ci zależy na bezproblemowej pracy to lepiej kupić coś lepszego.
Polecałbym MSI KT3 Ultra ARU.
Ma chipset via333, USB2.0, RAID, i wbudowaną kartę dźwiękową z AC3 (DD 5.1)
Do firmy zakupiem ostanio 4 komutery z tą płytą (procesor 1.8 XP) i jestem
baaardzo zadowolony.
Dodam jeszcze że administruję siecią w skład której wchodzi ok. 140
komputerów różnej klasy (najstarsze to 286 !!!! ) i najmniej problemów mam
właśnie z komputerami wyposażonymi w płyty MSI. Firma ma bardzo dobry
support dla swoich produktów. I nie spotkałem jeszcze sprzętu, który
sprawiał by problemy po zamontowaniu na tej płycie.

pozrófka
caro13