Max temp. procesora???

Autor: Narcyz Knap (narcyz.knap_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 18:55:26 MET DST

Witam wszystkich!
Mam Durona 700 MHz, plyta Abit KT7. Odczytalem w BIOSie, ze moj procek
grzeje sie do ok. 78 - 88 st. celsjusza. Niby nic sie nie dzieje i komp
pracuje okay, ale to chyba troche za duzo, czyz nie? No wlasnie, stad moje
pytania:
1. Jaka jest optymalna temperatura pracy procesora?!
2. Czy zrobie prockowi kuku jesli pozwole mu pracowac w temp. rzedu 80-at
kilka st. celsjusza?
3. Mam w skrzyni 4 wiatraki: zasilacz, grafika, procek i chipset. Czy
dokupienie wiatraka o srednicy ok. 5 cm (widze, ze producent przygotowal na
niego miejsce na dole skrzyni) pomoze wydajnie obnizyc temp. procesora?
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie. Pozdrawiam serdecznie!

--
Narcyz Knap, MD
Dept. of Medical Chemistry, Medical University of Gdansk, Poland