Re: Max temp. procesora???

Autor: Paweł S. (pawelsz100_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 19:11:15 MET DST

Użytkownik Narcyz Knap <narcyz.knap_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aibp5v$91t$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Witam wszystkich!
> Mam Durona 700 MHz, plyta Abit KT7. Odczytalem w BIOSie, ze moj procek
> grzeje sie do ok. 78 - 88 st. celsjusza. Niby nic sie nie dzieje i komp
> pracuje okay, ale to chyba troche za duzo, czyz nie? No wlasnie, stad moje
> pytania:
> 1. Jaka jest optymalna temperatura pracy procesora?!
> 2. Czy zrobie prockowi kuku jesli pozwole mu pracowac w temp. rzedu 80-at
> kilka st. celsjusza?
> 3. Mam w skrzyni 4 wiatraki: zasilacz, grafika, procek i chipset. Czy
> [...]

Człowieku gdzie ty trzymasz pudło w piekarniku ???
A tak poważnie to jak będziesz pracował na procku który osiąga temp. rzędu
80 st. to długo się nim nie nacieszysz, jeśli go podkręciłeś to lepiej
będzie jak go odkręcisz....
Sprawdź czy grafa i chipset też się tak strasznie grzeją, podejrzewam że
masz zamkniętą obudowę to albo ją otwórz na ciepłe dni albo zamontuj
wentylator wydmuchujący powietrze z obudowy...