Naprawa kabla sygnałowego w monitorze

Autor: ProfiK (profik_at_ceti.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 18:58:59 MET DST

Nie jestem pewien czy to odpowiednia grupa, więc jesli nie, niech ktos mnie
pokieruje.

    Mam nastepujacy problem:

Zepsul sie kabel sygnalowy od monitora (zanik sygnalow poszczegolnych barw,
po poruszaniu kablem OK, z czasem coraz gorzej). Kupiłem w sklepie
przedłuzacz
kabla monitorowego, przecialem go jak i kabel od monitora i polaczylem
wszystkie
kabelki (skrecilem razem i troche polutowalem - wygladalo OK). Podlaczylem,
ale nie dziala. W czym moze byc problem?

Przemysław Wionczyk
pw_at_profik.and.pl