Czy kupic klawiaturę Cordless

Autor: Radoslaw Krzyzan (radek_at_storm.com.pl.NOSPAM)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 14:48:35 MET DST

Witam, zastanawiam się czy nastąpiły jakieś zmiany w technologii
bezprzewodowych klawiatur. Kiedyś (3 lata temu) miałem okazję pracować na
takiej i z tego co pamiętam był to straszny chłam. Przytrzymanie np.
klawisza strzałki nie funcjonowało, trzeba było przyciskać co sekundę . Ale
to była klaw. na podczerwień .

Poprzednio miałem Microsoft Internet Keyboard, uważam że to najlepszy sprzęt
na jakim miałem okazję pracować, podobnie jak mysz Microsoft Optical a
przetestowałem już dziesiątki klawiatur, włącznie z chwalonymi przez was
Logitech (mysz) .

Niestety postanowiłem klawiaturę umyć, rozkręciłem, wrzuciłem do wanny, dwie
gumki mi wciągnęło do kratki ściekowej, 4 klawisze przestały się wciskać, a
reszta skrzypi ....

Zastanawiam się nad Microsoft Wireless Desktop.
http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/wd_info.asp

Czy warto już kupować klawiatury bezprzewodowe czy wciąż są to niewypały dla
amatorów? Dodam że używam klawiatury bardzo dużo, około 20 godzin dziennie,
jesli ma się okazać że klawiatura bezprzewodowa się zawiesza / nie można
przytrzymywać klawiszy itede to chyba zdecyduję sie na "drucianą" wersję MS
Internet Keyb.

Radosław Krzyżan
radek_at_agnus.com.pl