Re: Czy kupic klawiaturę Cordless

Autor: Doktor (doktorLubicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 17:57:34 MET DST

Radoslaw Krzyzan wystukał (a) w wiadomości

> Witam, zastanawiam się czy nastąpiły jakieś zmiany w technologii
> bezprzewodowych klawiatur. Kiedyś (3 lata temu) miałem okazję
[...]
> się zawiesza / nie można przytrzymywać klawiszy itede to chyba
> zdecyduję sie na "drucianą" wersję MS Internet Keyb.

Przeczytałem Wasze posty i nurtuje mnie jedna rzecz.
Do czego właściwie wykorzystujecie bezprzewodowe
klawiatury. Dla zwykłego "bajeru" czy jest to czymś
uzasadnione?

Ja jakoś u siebie nie widzę zastosowania takiej klawiatury.
Po co mam siedzieć 3 metry od monitora?

--
Doktor.
doktorLubicz_at_poczta.onet.pl