drukarka KX-P1150 (9-iglowa)

Autor: Admond (admond_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 14:50:34 MET DST

Witam Serdecznie.
Nie wiem, czy wysylam na wlasciwa grupe,
jesli nie, to bardzo przepraszam...

    Mam problem z drukarka KX-P1150. Drukarka jest uzywana w niewielkiej
firmie do wydruku faktur z programu Buchalter.
Problem w tym, ze po wydruku faktury na papierze ciaglym, drukarka nie
ustawia go w miejscu umozliwiajacym latwe oderwanie papieru (ustawionono
wysokosc strony na 12''). Gdy wymusze wysuwanie papieru do miejsca
polaczenia kartek papieru ciaglego (ustawienie tractor w programie do
obslugi drukarki), wowczas papier ustawia sie dobrze, jednak przy wydruku
nie jest wciagany do drukarki i wydruk zaczyna sie zbyt nisko...
    Podsumowujac, chodzi o to, zeby:
a) drukarka drukowala fakture i ustawiala papier w sposob umozliwiajacy
latwe oderwanie papieru,
b) po oderwaniu papieru i uruchomieniu kolejnego wydruku, wciagala troche
papier z powrotem, tak, zeby wydruk zaczynal sie od gory strony, a po
wydrukowaniu znowu ustawila papier w pozycji umozliwiajacej oderwanie
strony.
Jak to zrobic ?
Nie znalazlem opcji umozliwiajacej wciaganie papieru o zadana wysokosc
przed rozpoczeciem wydruku...

Z Wyrazami Szacunku
Adrian Ulbrych