Re: Czy kupic klawiaturę Cordless

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 15:20:41 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <radek_at_storm.com.pl.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:aibamu$gu3$1_at_news.tpi.pl...

> Czy warto już kupować klawiatury bezprzewodowe czy wciąż są to niewypały
dla
> amatorów?

Ja osobiście polecam tą, o której pisałeś, czyli Microsoft Wireless Desktop.
W domu i w firmie pracuję na Microsoft Internet i przyznam, że jest
najwygodniejszą jaką miałem pod palcami (przewinęło mi się ze 100 różnych
egzemplarzy). Gdybym miał szukać wersji bezprzewodowej, to Wireless Desktop
byłaby idealna. Sam zresztą planuję jej zakup, zwłaszcza, że kosztuje tylko
240 zł. Obawia mnie tylko jeden fakt, który wolałbym sprawdzić w sklepie
przy zakupie: zasięg - podobno tutaj wypada trochę cienko.

A jeśli nie liczysz się z kasą kup Logitech Cordless Optical - bez wątpienia
chyba najlepsza konstrukcja na rynku, bardzo duży zasięg i szyfrowana
transmisja. No i do tego jaki wygląd!

Pozdrawiam,
Sniper