Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:32:11 MET DST

> WRESZCIE PRAWDA, a nie pierdołki. Po prostu jak ktoś nie
umie złożyć
> komputera, albo ma za małą wiedze to zwala to na płyte, bo
konfiguracja
> biosu/update , czy przełozenie zworki to już wyższa szkoła
jazdy, a
> powiedzieć
> że coś jest głupie, zepsute itepe to najłatwiej zrobić.
>
> Ty to wiesz, ja to wiem, tylko innym trzeba tłumaczyć do
upadłego.

A tobie Phanta...cośtam.. to jak grochem o ścianę... masz
klapki na oczach i jesteś niereformowalny (jak fanatyk)
jeżeli miałbyś RZECZOWE argumenty, żeby mnie przekonać do
ECSów, to bym się dał przekonać (powiedzmy z kilkuset
złożonych kompów poniżej 5% problemowych). Ty natomiast do
śmierci będziesz twierdził że ECS Rulez!
... strzyżone...golone....

itd.