Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Macko Magryś (magmac_at_ftv.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:35:27 MET DST

Użytkownik "PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Oj chłopcze, stwiam Tira flaszek, że złożyłem więcej kompów
> na ECSach w ciągu miesiąca niż ty w ciągu całego życia. Bądź
> łaskaw poczytać grupę, następnie złóż więcej niż trzy kompy
> (powiedzmy tak z 200) i wtedy wyraź OBIEKTYWNĄ ocenę....
> Choć wątpię czy Cię będzie na nią stać.
> Poza tym post jak być może nie doczytałeś jest skierowany
> nie do zawodowych wyjadaczy serwisantów (jak ja) tylko do
> amatorów.

Znow piszesz bez faktow, BO CI SIE WYDAJE !!! Lepiej EOT bo ni grzyba nie ma
z Toba dyskusji tylko bezsensowne kontrargumenty bez poparcia czymkolwiek.
Ja se moge napisac, ze moj Tata jest szefem Abit`a, Matka Asusa, Siostry
chlopak jest szefem MSI a ja i tak im projektuje MB... To Twoj ton, ale
dyskusja schodzi na tematy prywatne, wiec jej lepiej nie kontunuujmy. Zycze
powodzenia w skladaniu miliardow komputerow na jakichkolwiek plytach bez
usterek.

> Raczej z Twoich marnych wypocin :-))))))))))))))))))))
> ROFTL

Zalosny jestes... Znow piszesz tylko po to, zeby napisac, obron sie, a nie
obrazaj...

> P.S. Mazda to piękne autko... do tego też masz wątpliwości?

Nie, i na pewno nie napisze na ZADNEJ grupie dysk. ze jest tak lub inaczej z
zadnym z samochodow, dlatego ze nie jestem taki jak Ty... Wszechwiedzacy,
nieomylny najwiekszy skladacz komputerow w POLSCE... Daj adres pocztowy,
medal Ci zrobie