Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:56:26 MET DST

Użytkownik "PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> A tobie Phanta...cośtam.. to jak grochem o ścianę... masz
> klapki na oczach i jesteś niereformowalny (jak fanatyk)

Hmm...ja znam takie powiedzenie: "Tylko krowa nie zmienia pogladow." Wczoraj
ECS robil gowo, dzis dzialajace plyty, moze jutro zrobi znowu gowno, a moze
Abitowi dzialajace plyty...
Ja kupilem K7S5A, bo NIE BYLO MNIE STAC na MSI. Jedyny powod.

Rufik
ps. Mam K7S5A i narzekam, ze dziala dobrze tylko z pamieciami DDR (moj
egzemplarz). Z drugiej strony majac troche klopotow, dowiedzialem sie co
nieco o nowych plytach, bo sie juz zestarzalem z moja stara, 5-letnia mb...
:)