Re: Nie kupujcie ECSów

Autor: Phantasmagorion (Phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 17:14:12 MET DST

> A tobie Phanta...cośtam..
A to bie pe... coś tam
Nie ja rozpoczołem dyskusje by czegoś niekupować, jesteś w psychozie

> jeżeli miałbyś RZECZOWE argumenty, żeby mnie przekonać
Mam gdzieś jakie masz przekonania

> Ty natomiast do
> śmierci będziesz twierdził że ECS Rulez!
Ale za to ty twierdzisz uparcie ze ECS to Shit!, jesteś fanatyk kompletny
rozpiczynajac tą dyskusje. Przecież co ci do tego kto co kupuje? Jak ktoś
chce kupić ECS-a to go kupi, z twoim błogosławieństwem, albo i bez niego.

Osobiście uważam ,że lepszy jest np. Asus, ale ECS to napewno nie gówno
jak twierdzisz. Moze wystarczy trochę dłużej posiedzieć nad problemem?
Niemusi się wstydzić ten kto może i składał komputery, ale niewie o pewnych
rzeczach, albo jest nieprzyuczony.
Stary, takie twoje gadanie to do niczego niedoprowadzi. Powiedziałeś swoje
i sądze ze teraz każdy na tej grupie wie co myślisz o tych płytach.
A propo, mogę sobie pozwolić na jakąś płyte full wypas za 800 zł, tyle że
niepotrzebuje Firewire, usb 2.0, AGPx8, a jak coś jest tanie i dobre, to po
co przepłacać. To tak jakbyś sam sobie utrudniał droge, a to nieprowdzi do
niczego dobrego.

Pzdr