drukarka laserowa - czy warto do domu?

Autor: matmaz (matmaz_at_wp.nie.cierpie.spamu.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 13:54:53 MET DST

Witam!
Mam okazje kupic drukarke laserowa, lekko przechodzona HP III.
(Dokladniejszych danych na jej temat na razie nie mam). Cena jakiej za
nia zadaja to 350zl. Powiedzcie mi, czy warto do domu kupowac cos
takiego? Drukuje wprawdzie czesto i duzo, ale nie mam szczerze mowiac
pojecia jak bedzie wygladala eksploatacja takiej drukarki i ile bedzie
mnie ona kosztowac. Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

Wysylajac mi maila usun najpierw z mojego adresu slowa: "nie" "cierpie" "spamu".