Re: drukarka laserowa - czy warto do domu?

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 16:13:21 MET DST

heh...nie ma co tu dywagowac.... w moim przypadku koszt laserowki byl juz
zamortyzowany przez wydrukowanych pare tysiecy stron... ;-) (...mowa o
drugiej laserowce_nowej: Kyocera FX1050)

Ostatnio mialem HPIII (P), .... dostepnosc tonera bezproblemowa (koszt
regenerowanego 150-180zl).
...ale sprawdz ile ma na liczniku i ile ma lat... bo ta drukarka ma
przynajmniej wg. mnie 10lat i 350 zlotych to stanowczo za duzo. Lepiej
dolozyc odrobine i kupic jakas IV za 700-800zeta.

Moja HPIII (P) miala ponad 200tys i 11lat ale...w miedzyczasie wymieniana
byla plyta glowna, wiec moze i wiecej bylo na liczniku (przypuszczam, ze
3razy wiecej, gdyz uzywana byla w biurze...) W kazdym badz razie po takim
okresie wysiada silnik od skanera i jest mozliwosc sypania sie plastikowych
elementow mechaniki ( np. kolko od podajnika papieru).

Reasumujac: Jesli drukarka ma mniej jak te 100tys, to mozesz smialo brac...
ale musisz sie liczyc, ze zawsze moze cos nawalic. P.S. Gdybys chcial mam na
sprzedaz HPIII na czesci ;-)

Pozdrawiam.